Friday, August 27, 2004
+ selepas kau pergi +
Selepas kau pergi
Tinggallah disini kusendiri
Kumerasakan sesuatu
Yang tlah hilang di dalam hidupku
Dalam lubuk hatimu
Ku yakin kau pun sebenarnya tak Inginkan lepas dariku
Taukah kau kini kuterluka

Bantu aku membencimu
Kuterlalu mencintaimu
Dirimu begitu Berarti untukku..
Kau telah mencinta

Dan dicintai kekasihmu
Ini tak adil bagiku
Hilanglah dambaku kala hampa
Bantu aku membencimu
Kuterlalu mencintaimu
Dirimu begitu Berarti untukku..

Bantu aku membencimu
Kuterlalu mencintaimu
Dirimu begitu Berarti untukku..
Lupakanku dalam tidurmu
Yang pernah mencintaimu
Kau memang tercipta
Bukanlah untukku
Selepas kau pergi
Tinggallah disini kusendiri
Kumerasakan sesuatu
Yang tlah hilang di dalam hidupku
posted by Asma @ 4:20 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me
aku adalah aku. yang mencoba tak patah walau angin dan badai menerpa.Seperti ikan yang berenang bebas,seperti air yang mengalir tanpa henti, laksana senyum yang selalu coba terukir, menebar kebaikan,kebahagiaan,keceriaan untuk orang yang aku sayang dan menyanyangiku..itulah harapku dan tujuan hidupku..semoga!!!
Previous Post
Archives
Links
Affiliates

Love butterfly